17 Ocak 2012 Salı

2011’DE EN ÇOK DEMET AKALIN DİNLEDİM!

Her sene olduğu gibi 2011’de yine en çok Demet Akalın dinledim.2010 yılında çıkardığı Zirve albümündeki hitler o kadar çoktu ki yeni single yapmasına rağmen Zirve albümünü hala dinlemekteyim.Hatta ”Olacak Olacak” şarkısını her sabah en az bir kere dinlemeden güne başlamıyorum.Kesinlikle enerjisi en iyi şarkı!Sadece Zirve albüm şarkıları değil bu sene ben Demet Akalın’ ın eski şarkılarına fena takmış durumdayım.Özellikle ilk albüm şarkılarından” Kanayaklı ve Sakın vazgeçme” diğer albümlerdeki “”Gazete,Seni seviyorum,Dost kalamam,Doğruyu söyle” vazgeçilmezlerimden.Sabıka,Deliyim,Aşk bu yazın hitleri arasındaydı.Demet yeni şarkı yapmadan yaz gelmiyor kesinlikle..
Demet Akalın’ın haricin de dinlediğim şarkılar,Ayşe Özyılmazel’in “Sabıkalı ve Tatlım” ,Gülşen “Yeni biri ve Sözde ayrılık”,Gülben ergen “Tesadüf”,Murat Boz “Geri dönüş olsa ve Kalamam arkadaş”,Sıla “Boşyere”,Mustafa ceceli&Elvan Günaydın “Eksik”,Berkay “Ele inat”
Veee her albümde en az bir hiti olduğu için yine Sinan Akçıl şarkıları dinledim bu sene..Arada sırada,Aşkım,Atma,Bana anlat,Bir gün olacak,Cesaret,Bana uyan,Saat 3,Cumartesi,Yok yok,Unutulmuyor,Havaalanı,Teşekkürler..
Bakalım 2012’de en çok kimleri dinleyeceğim..:))
YENİ YILA NERDE GİRİLİR ?
Bir çok alternatif var ama benim dikkatimi çeken 2 program var.
Hilton Convention’da Demet Akalın ve Suat Ateşdağlı  SABIKALI Yılbaşı partisi..
Green Park RednBlack Salonundaki Sinan Akçıl Yılbaşı partisi..
Ben hala karar veremedim hangisine gideceğime.. Çünkü,ikisi de eminim ki muhteşem geçecek.Siz benim gibi yapmayın hemen yerinizi ayırtın..:))
2011’İN SON HAFTASINI AŞKLA UĞURLAYALIM Kİ 2012 AŞK’LA GELSİN..MUTLU HAFTALAR..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder