17 Ocak 2012 Salı

AŞK..

AŞK...

Aşk nedir diye sordum kendime..
Aşkı tanıyormuyum,gerçek aşkı yaşadım mı hiç..
Aşık olan insan nasıl davranır,gerçek aşk dedikleri platonik olan mıdır?
Evet aşık oldum ben...kalbim pır pır attı,gördüğümde dizlerim titredi,aradığında sesim..
Gece yatarken hayallerim de,sabah uyandığım da ilk o aklım da..tüm günüm onunla geçti ama bitti..
Hani derler ya gerçek aşkı bir kere yaşar insan..ozaman ben bir daha aşık olmayacak mıyım,bir daha bu heyacanı yaşayamayacak mıyım?Yoksa aşk sonsuza kadar gitti mi benden..
Eğer aşk bir defa geliyorsa başımıza şu anda yaşadığım heyacan ne?

Sabah sabah dinlediğim şarkı beni nelere götürdü..
'Dayan dayan buna dayan,yalnız sensin bana uyan..Yat her gece bana uyan..'
Var mıydı bana uyan yada kimdi?
O dizlerimi titreten miydi bana uyan yada şuanda heyecanlandıran mı?

Siz hiç düşündünü mü aşkı tanıyor musunuz?
Kim size uyan?

Bugün içimdeki sesi yazmak istedim neden bilmiyorum ama öyle geldi işte..
Aşk'la kalın.. :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder