17 Ocak 2012 Salı

Bugün yazacak çok şeyim var size..

Öncelikle Seren Serengil,Gülben Ergen kavgasıyla başlayalım.
Seren Serengil’in artık kabak tadı verdiğini düşünüyorum.Anladık zamanında destek oldun o da sana yanlış yaptı ama bir sus artık biz seni dinlemekten sıkıldık, sen konuşmaktan sıkılmadın.yaptığın iyiliği konuşunca bir kıymeti kalmıyor.40 yaşına geliyor seren ama öğrenemedi henüz.Ben Gülben’in başarısını ve duruşunu hazmedemediğini düşünüyorum.Çünkü,hiçbir başarısı yok sadece yaşadığı çarpık ilişkileri ve evlilikleriyle gündemde her zaman.Hep Gülben’e bir laf sokma çabasında.Yazık valla farkındalığı umarım oluşur,yaşadıklarını hazmeder ve kendi yoluna bakar bundan sonra..
O ses Türkiye…Reytingleri iyi gidiyor programın belki ama ben izleyemiyorum.Çünkü,Hadise’nin şımarık,basit davranışlarına tahammül edemiyorum.Zaten o jüri de olması da çok saçma!Canlı şarkı söyleyemeyen birinin,müzik otoritesi gibi o koltukta oturup ses seçmesi bana tuhaf geliyor.Önce kendi şarkı söylemeyi öğrensin başkalarına yardım etmesi kusur kalsın.Bu kız ilk geldiğin de Türkiye’ye daha düzgün cici bir kızdı.Noldu da böyle kabuk değiştirdi kısa süre de anlamıyorum.Konuşması,giyinmesi,tavırları her şeyiyle kötü çok kötü..Umarım en kısa süre de toparlar kendini.
Burcu güneş..Son birkaç gündür yeni şarkısını dinliyorum.Çok başarılı hatta en iyi şarkısı diyebilirim.Sonun da şarkı söylemenin bağırmak olmadığını,klip çekmenin de soyunmak olmadığını anladı.Geç oldu ama iyi oldu,başarılar diliyorum kendisine.
Demet Akalın-Alişan düeti..Şarkı başarılı,hemen dile dolanıyor ama başarıdaki büyük pay Demet’in..Düet yapmasaydı bu kadar patlamazdı.Şarkının modası geçmeden bir de klip gelse süper olacak.Müzik piyasasının yeni ikilisine de başarılar diliyorum.
Bu seferlik benden bu kadar.Mutlu,mutlu çok mutlu günler dilerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder