3 Haziran 2012 Pazar

UMRE MODASI!

Ünlüler için eskiden Bodrum ve Çeşme’ye gidip bikinili görüntü vermek modaydı.  Şimdi moda değişti. Yeni moda Umre’ye gitmek ve havaalanında başı örtülü görüntü vermek!
Tabi ki gidin Umre’ye. Kutsal toprakları ziyaret edin. Kimsenin buna laf söyleme hakkı yok!
Ama benim bildiğim ibadetin gizli yapılanı makbuldür. Ben büyüklerimden böyle öğrendim. Kitaplardan böyle okudum.
Anlamadığım siz Umre’ye ibadet etmeye mi gidiyorsunuz yoksa reklam yapmaya mı?
Havaalanın da başı örtülü görüntüler, röportajlar. Umre dönüşü röportajlar, resimler..
O kadar sahte yapay duruyorsunuz ki.
Sadece reklam yapmak için gittiğiniz o kadar belli ki.
 Belki de yanlış anladım sizi amacınız reklam değil ama buradan bakınca görünen bu bilin yani..

HOŞGELDİN NALAN!
Of Aman Nalan, çocukluğumun sanatçısı. Sesini, tarzını, şarkılarını acayip severim. Albümlerinin hepsi vardır. Vazgeçemediğim şarkıları var ara ara dinlerim.
Magazinden uzak, sade bir hayatı var. Ve görüldüğü gibi magazinden uzak yaşaması başarısını etkilemiyor. Albümü de satıyor, şarkıları da herkes dinliyor ve biliyor.
3 senelik bir ayrılıktan sonra yepyeni, sıcacık şarkılarla yine bizimle. Sanat hayatının 10. Albüm “Aşk ” ta 14 şarkı yer alıyor. Albümde kendi söz ve besteleri dışında Fatih Erkoç, Ezgi Özbay, Gökhan Şahin, Gökhan Tepe, Hakkı Yalçın, İskender Külekçi, Orçun Karamuk, Rıfat Güneş gibi isimlerin eserlerine de yer vermiş.
Albümdeki favori şarkılarım “ Felek mi melek mi ” ve “ Haklarım Saklı ” oldu. Mutlaka dinlemenizi tavsiye ederim.
Ben çok özlemiştim Nalan’ı. Yeni albümünde başarılar diliyorum kendisine, satışı bol olsun.

2 yorum:

  1. Allah, ömründe bir kerede olsa hac ve umre ibadetini yapmak isteyen herkese nasip etsin
    Amin, Umre ibadetini yapabilmek çok güzel birşey.

    YanıtlaSil
  2. 2013 umre hayalimi gerçekleştirmek istiyorum.
    Yörünge Tur

    YanıtlaSil