25 Ekim 2013 Cuma

BİZE YAZDIM

Hava çok sıcak daha da sıcak olacak.
Klimalı ortamlar en mantıklısı. En azından benim için öyle.
Sıcaklar da dışarı da olmayı sevmiyorum.
Gelelim bu hafta ki tavsiyelerime.
Haftanın kitabı;
Zülfü Livaneli “Kardeşimin Hikayesi”.
Kitaba başlayınca elinizden düşüremeyeceğiniz, bıraktığınız zaman aklınızın kalacağı, anlatımı çok iyi. 2-3 günde okuyabileceğiniz, bitince aklınızın kalacağı bir kitap.
Haftanın filmi;
23 Ağustos’ta vizyona giren “Bu Aşk Fazla Sürmez”.
Başrollerini Rose Byrne ve Simon Baker’in paylaşıyor.
Bir partide tanışıp evlenen bir çiftin, cicim aylarının çabuk bitmesiyle yaşadıkları sorunları anlatıyor. Kahkahalarla güleceğiniz romantik film.
Dip not: Filmde +15 sınırı var.
Haftanın şarkısı;
Sinan Akçıl “Bize Yazdım”.
Sözü ve müziği Sinan Akçıl’le ait.
Şarkı dinlerken beni çok uzaklara götürüyor. Umarım sizde de aynı etkiyi bırakır.
Haftanın mekanı;
Cihangir, Cafe Smyrna.
Cihangir’in kafeleri çok meşhur. Hepsi birbirinden otantik, şirin ve çok sıcak.
Ama ben en çok Cafe Smyrna’yı sevdim. Cihangir’in ortasında olması, çok değişik objelerle renklenmiş dekorasyonu, birbirinden lezzetli yemekleri ve güler yüzlü personeliyle bir başka güzel Smyrna.
Saatlerce sıkılmadan oturup arkadaşlarınızla sohbet edebileceğiniz ve her an içeriye hayranı olduğunuz bir sanatçının girebileceği çok salaş bir mekan.
Yolunuz düşerse ki mutlaka düşsün gidip yemekleri tadın.
Haftanın sözü;

Bütün tesadüfler, sizlerin imtihanlarınız için hazırlanmış ortamlardır. Etrafınızdan hem ders alacak, hem ders vereceksiniz. Bilgi Kitabı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder