25 Ekim 2013 Cuma

EVRİM NEDİR?

Hiç sordunuz mu kendinize neden dünyaya geldim ?
Burada ne yapıyorum?
Neden acı, sevinç yaşıyorum?
Neden doğuyorum, neden ölüyorum?
Yaşadıklarımın bir anlamı var mı ?
Hepsinin bir cevabı var. Ve köşe yazılarımı takip edenler, zamanla tüm soruların cevabını alacaklar.
Dünya da beden almamızın tek sebebi, evrimlerimizi tamamlamak. Evet, sadece evrim için dünya da bedenleniyoruz.
Yani gezmek, tozmak, eğlenmek, alışveriş yapmak, yiyip, içmek için gelmiyoruz dünyaya.
Evrim, mikro enerji olarak girilen dünyamızdan  “Hakiki İnsan” olarak çıkma sürecidir.
En basit anlatımıyla, zaman boyutuna bağlı değişim demektir.
Bu değişim gözle görülebilen, bedensel bir değişim değildir. Tamamen hücresel değişimdir.
Evrim, madde içindeki enerjinin, madde (hücre) ile birlikte girdiği, sayısız olaylardan ve sayısız deneyimlerden edindiği, bilgi ve bilinç kazanımıdır. 

Evrimi yapan ruh değildir. Ruh, insanın içinde de değildir.
O, evrensel bütünlüğü kapsayan bir güçtür. Her şey var olurken bütünlükle aynı anda var olmuştur.
Ruh, nötr bir potansiyeldir ve evrime ihtiyacı yoktur. O, bizim yaşam gücümüzdür.
Hakiki insan, seviyesine ulaştıktan sonra devam eden frekans ve enerji yükselmesi, bilinç artımı ise TEKAMÜL'dür. Tekamül, sonsuza kadardır.
Her Evrim boyutu, 7 katmandır. 3. Evrim boyutu olan dünya evrimi de 7 katmandır.
Bunlar  katmanlar  şöyledir :
1-     Bilinçsizlik katmanı
2-     Şuurlama katmanı
3-     Bilinç katmanı
4-     İdrak katmanı
5-     Şekil ibadeti katmanı
6-     Gönül ibadeti katmanı
7-     Bilinç ibadeti katmanı
Her evrim boyutunu tamamlayan varlık Hakiki İnsan olmaya bir adım daha yaklaşmış demektir.

Yani, yaşadığımız iyi ve kötü her şey bize bir şey öğretiyor. Özümüzü bulmamıza yardımcı oluyor.  İyilerinizi ve kötülerinizi sevin, sarın onları. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder