3 Haziran 2012 Pazar

BU ALBÜM KALBİME FARK ATIYOR !!

Bir röportaj sayesinde tanıdım ve iyi ki tanıdım.
Hani hep derim ya ego tehlikeli, ego insana zarar verir falan.
Ego yok adamda!! Yani bu kadar başarı, bu kadar hayran ama sıfır ego, hayran kaldım resmen.
“Es” son dönemler de dinlediğim en iyi albüm.
Boş şarkı yok ! Albümü dinlerken sıkılmıyorsunuz hatta şarkıları dinledikçe dinleyesi geliyor insanın.
Siz hiç şarkıya aşık oldunuz mu? Ben, “Sevgilim” şarkısına aşık oldum resmen, “Es” dinlemeden güne başlayamıyorum.
Aşikardır Zat-ı Hak , sözlerinin çok dikkatli dinlenmesi gereken bir şarkı, öyle güzel şeyler anlatıyor ki, tabi anlayabilene..
Bir yanlış kaç doğru, Aşk döşeği, Gizli, Aman..
Dinlerken içinizi ısıtacak,düşündürecek,keyiflendirecek,pozitif enerji yükleyecek kısaca kendinizi iyi hissedeceksiniz,ben de uyandırdığı his bu..
Amacınız gerçekten “fark atmaksa” bu albümü mutlaka dinleyin ; lafta fark atanlara aldırmadan hem de..
Mutlu günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder