3 Haziran 2012 Pazar

İYİ Kİ DOĞDUN SİNAN !

HAYATIMIN ŞARKISI!
Hepimizin bir şarkısı vardır. Kendimizi buluruz dinledikçe.
Benim de hayatımın şarkısı Sinan Akçıl’a ait olan “ Dokunma Bana “dır.
Ben bu şarkıyı kimin yazdığına hiçbir zaman bakmamıştım.
 Oysa benim Sinan’la tanışmam bu şarkı sayesinde yıllar önce olmuş ama farkında değilmişim.
Siz hiç düşündünüz mü sizin şarkınız hangisi?
Hangi şarkının her sözünde kendinizi buluyorsunuz?
Hangi şarkıyı duyduğunuz anda hayat duruyor sizin için?

KARNAVAL!
Son yılların hit şarkılarının sahibi! Her şarkısı olay! Her yaptığı olay! Çok başarılı bir müzisyen! Genç kızların sevgilisi! Akçıl aşiretinin Prensi!
2. albümü daha doğrusu ilk solo albümü “Karnaval”la yaza şimdiden damgasını vurdu diyebiliriz. Albüm çok başarılı. Söylenecek çok şey bırakmamış bize.
Albümün çıkış şarkısı “Fark Atıyor” ilk günden tüm radyo ve gece kulüplerinde en çok çalan şarkılar arasında.
Klipsiz, ttnet’ de albüm dinlenme bir buçuk milyona yaklaştı. Youtube’ da  “Fark atıyor” şarkısının tıklanma sayısı bir milyonu geçti. Müzik marketler de en çok satılan ilk 5 albümden. Klip de geçen hafta yayına girdi.
Bizim ülkemizde klasiktir “meyve veren ağaç taşlanır”. Siz taşlamaya devam edin ama bu yükselişi engelleyemeyeceksiniz.
Bu başarı tesadüf mü? Bence değil!
Müziğin içinde büyümüş, hayatını buna adamış bir insanın başarısız olma şansı yok. Sinan, işini aşkla yapıyor ve karşılığını da en iyi şekilde alıyor. Ve almaya da devam edecek.
Bu yolda ilerlemeye devam ettiği sürece çok daha iyi yerlerde olacak, olmalı da.
Bu ülkenin işini aşkla yapan, işi bilen genç isimlere ihtiyacı var. O isimlerden biri Sinan.
KARNAVAL TADINDA, ÖDÜLLERLE DOLU, ÇOK MUTLU OLACAĞIN, UNUTAMAYACAĞIN MUHTEŞEM BİR YAŞ OLSUN..
İYİ Kİ YOLLARIMIZ KESİŞTİ.. İYİ Kİ DOSTUM OLDUN..İYİ Kİ VARSIN.. İYİ Kİ DOĞDUN..DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN SİNAN AKÇIL…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder